For os, betyder vores kunder ALT.

De er vores ambassadører, og de hjælper os med at fortælle vigtigheden i at have styr på sit største aktiv, nemlig data.

 

 

Her er udvalgte cases:

 

Merrild Lavazza

Kaffevirksomheden Merrild Lavazza har kun ca. 130 produkter i sit sortiment. Til gengæld er mængden af produktinformation ekstremt omfattende. 

Hvor hver kaffetype kræver data vedrørende bønnetype, ristningsgrad, formalingsgrad, aroma, smagsbeskrivelse, certificeringer m. m., er der endnu flere data- og dokumentationskrav til bl.a. kakao og mælkepulver. Samtidig fordrer de talrige kaffeautomater hver deres eget individuelle sæt af produktdata. 

Tidligere gemte Merrild Lavazza data rundt omkring i brochurer, PowerPoint-præsentationer, PDF-filer og i ERP-systemet, og de mange datakilder gjorde det vanskeligt at finde de nyeste data. Mange medarbejdere brugte tid på at indhente produktinformation, mens ingen havde det fulde overblik. 

Da Merrild Lavazza skulle udvikle et helt nyt website baseret på PIM-Commerce og Dynamicweb-platformen, blev det besluttet at få styr på produktinformationerne én gang for alle med et PIM-system. 

Læs hele kundecasen 


“Vi valgte Perfion, fordi det er det mest fleksible PIM-system og samtidig det letteste at arbejde i. Vi udvider hele tiden med nye produkter, og med Perfion er vi fremtidssikret, fordi systemet giver os mulighed for at gøre alle de ting, vi gerne vil. Med Perfion sparer vi også tid og sikrer en langt bedre datakvalitet”

Henriette Linderoth 
Trade Marketing Manager
Merrild Lavazza Danmark ApS

www.foodservice.merrild.dk

Fredericia Furniture

Fredericia Furniture producerer møbler, og har gjort det siden 1911. De har et stort sortiment, og valgte at starte et samarbejde med PicoPublish i 2011. Første fase var at samle alle produktdata ét sted, hvilket blev i Perfion. Produktdata, fra Microsoft Dynamics NAV, blev visualiseret i Perfion sammen med alle andre produktdata fra Fredericia Furniture. Billeder, video og markedsdata blev opbygget i virtuelle strukturer, således en effektiv vedligeholdelse blev sikret.


Fase 2 blev en automatisering af Fredericia Furnitures prislister, som skulle autogenereres på både dansk, engelsk og tysk. Dette mål blev i fællesskab sikret, hvorefter opgaven blev udvidet da Fredericia Furniture så en mulighed i det japanske marked. En autogenerering af prislister på japansk er således også en del af løsningen i dag.

Vi har hjulpet med:
- Implementering af Perfion
- Løsning til dannelse af prislister
- Integrationer mellem Perfion og Microsoft Dynamics NAV
- Website med integration fra NAV og Perfion 

www.fredericia.com

Nybo Workwear

Nybo Workwear A/S har siden 1962 været en af hovedaktørerne på markedet for finere erhvervsbeklædning. Firmaet ønsker i fremtiden at fastholde og udbygge sin position på det europæiske marked.

Nybo vedligeholder let alle produktdata til deres tusinde produkter i Perfion. De vedligeholdes på 4 sprog, hvorfra de også genererer produktdatablade og produkt-fotos i de rette størrelser.

Nybos Dynamicwebløsning er integreret med Perfion, hvorfra alle produktdata leveres og optimeret til at kunne understøtte forskellige skærmstørrelser, - PC, tablet eller smartphone. Den gør dermed Nybo i stand til, at give det stigende antal mobile internetbrugere en god brugeroplevelse.

Vi har hjulpet med: 
- Implementering af Perfion
- Grafisk design og udvikling af responsivt website og webkatalog med 4 sproglag
- Integrationer mellem Perfion og DynamicWeb

www.nybo.com

otto schachner

otto schachner, der i dag også kaldes OS Safetycenter, forsyner både danske og udenlandske kunder med arbejdshandsker og alt i personligt sikkerhedsudstyr. Vi har hjulpet otto schachner med at implementere Perfion, så de har deres produktinformationer samlet ét sted. Vi har udviklet deres website, så det er responsivt, og desuden har vi lavet grafisk design, så det passer til otto schachners behov og værdier. Vi har også lavet webkatalog for dem, så de på en nem og hurtig måde kan producere deres katalog til deres kunder.

Vi har hjulpet med: 
- Implementering af Perfion
- Grafisk design og udvikling af responsivt website og webkatalog
- Integrationer mellem Perfion, Microsoft Dynamics NAV m/ TRIMIT og DynamicWeb

www.os-safetycenter.dk

BKI foods

Det traditionelle BKI hedder i dag BKI foods, da virksomheden i dag forhandler et bredt udvalg af produkter. BKI Foods har valgt en totalløsning fra PicoPublish, som indeholder det danske PIM system Perfion, der samler alle produktinformationer, og så leverer indhold til 15 websites og 5 webshops på forskellige sprog målrettet til forskellige markeder. Da PIM løsningen er skalerbar kan nye websites, webshops, flere sprog og andre publicerings kanaler tilføjes nemt efter behov. 

Vi har hjulpet med: 
 - Implementering af Perfion
 - Grafisk design og udvikling af 15 websites og 5 webshops

www.bki.dk

Sanistål

Sanistål forhandler alt inden for VVS og VA, beslag, el-teknik, værktøj, maskiner, teknik, stål og metal. Virksomheden har over en kvart million produkter, hvoraf de ca. 100.000 produkter kan købes online via Saniståls webshop. Vi har hjulpet Sanistål med at centralisere og strukturere alle deres produktinformationer i Perfion. De opnår derved ét sted at vedligeholde og berige deres produktinformationer.

Vi har hjulpet med:
- Implementering
 af Perfion

www.sanistaal.com

 

 

 

 

 

Se alle vores referencer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Alle vores implementeringer, løsninger og opsætninger omfatter undervisning af vores erfarne konsulenter, så vores kunder får den rette viden.